Algemene ledenvergadering 2019

Op maandagavond 7 oktober, na de training werd in het Dorpshuis de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. Ruim twintig leden plus het bestuur waren aanwezig om terug te blikken op het afgelopen verenigingsjaar en vooruit te kijken naar de toekomst. Enkele zaken die aan de orde zijn geweest:

• Door diverse oorzaken was er een (klein) negatief financieel resultaat over het vorige jaar.
  • Voorzitter Henning Denkler was reglementair aftredend, en stelde zich niet herkiesbaar. Secretaris Anne Gerdien Prins stelde zich beschikbaar als voorzitter en dat had de instemming van de leden.
  • Penningmeester Rob Rijnbrink was ook aftredend en niet  herkiesbaar. Eef Goes bood zich aan om de taken van penningmeester tijdelijk op zich te nemen zo lang er geen penningmeester is. Maar toen diende zijn broer Wouter zich aan als kandidaat voor penningmeester. Beide broers gaan nu samen het penningmeesterschap uitvoeren: Wouter als bestuurslid en Eef doet de boekhouding en int de contributie. Daar stemden de leden mee in.
  • We hebben ook weer een wedstrijdsecretaris. Jasper van Poelgeest neemt deze functie op zich, met instemming van de aanwezige leden.
  • Alleen de functie van secretaris is nu nog vacant. Hopelijk wordt die binnenkort ingevuld. Ondertussen neemt Anne Gerdien waar.
  • Doordat de kosten van de zaalhuur stijgen komen we er niet onderuit om de contributie te laten stijgen. De leden gingen akkoord met een stijging van 3%.
  • Het bestuur is in gesprek met Sporthuis Bunnik over het huren van velden in de Lindenhof. Het Sporthuis wil het liefst dat wij de hele zaal huren, en geen losse velden. Er zal dan dus geschoven moeten worden met trainingstijden. Anne Gerdien liet diverse opties de revue passeren. Er is nog geen besluit over deze kwestie genomen.
  • Het oliebollentoernooi is op maandag 30 december, het bestuur gaat snel de zaal hiervoor huren. Ook is er volgend jaar weer een Beachtoernooi.

Door Wim van ‘t Klooster

Geplaatst in bestuur, Nieuws, vereniging en getagd met .